sverige

Hade inte trott att det skulle vara så här att komma tillbaka.
Det är väldigt blandade känslor jag upplever nu , från ängslan till ångest till glädje och frustration.
Vet inte vad jag ska känna eller göra ? Men det tillhör väl förmodligen steget till att bli vuxen.


Har försökt att landa lite nu , har varit hemma i 5 dagar nu och jag kämpar med att inte snacka engelska till folk på ica eller på stan. Oh excuse me , eller sorry , because är ord som flitigt används i tillfällen då man stöter emot någon i affären eller ska berätta nånting för någon- men kalla mig inte Viktoria är ni snälla.
Ett annat i landsproblem är att jag inte har nån mobiltelefon , riktigt jobbigt !

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem Loise!

2009-01-30 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0