ingen bra kväll inte.

Kvällen började väldigt bra med grill och vin hemma hos Rogös.
Mycket trevlig sällskap damer och herrar.

Vid ungefär 24.00 tiden bärde det av mot den stora staden och piren
Där allting ballade ur och en flaska kom rakt i någons huvud när lilla jag stog inte mer än 1 meter ifrån.
Med en adrenalin kick utom dess like ligger jag ner och kollar på min bröstkorg som är full av blod och går fram till en av killarna och slår till han på käften , fråga mig inte varför men  jag blev så himla rädd.
Sen sprang jag ner helt ovetandes om att det var mitt blod som rann (som tur var kankse man ska säga , inte fräsht med nån annans blod över en) där var Samuel som hjälpte till att torka bort allt glas - Tusen tack.
Hemsk kväll .. fattar inte varför folk ska bråka för , stackars kille som fick flaskan i huvudet.

hann inte med bussen hem heller så jag fick sova på bortaplan , tack för sovplatsen :)

Trött är jag nu , jobb imorron.


-Loo


Kommentarer
Postat av: Brandt

Bra jobbat av dig:)Loise lattjar man inte med :)

2009-07-06 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0