Lever jag ?

Frågan är om jag fortfarande lever ? Jag tror det iallafall.

Lördagen började bra med att jobba de vanliga morgon passet ,
det var varmare än Afrika på jobbet och svetten rann längst ryggraden- riktigt mysigt.
Kl 16.30 kom jag hem slängde mig i en kall dusch och fortsatte till lagfesten.
Drack lite cider och vin och sen bar de av till Jonna på lite mer förfest och sen in mot stan och piren.

Jag träffade Sara och Wille och det var så sjukt roligt att träffa er , hade världens roligaste kväll med alldeles för mycket av det goda vilket gav reslutat i söndags när telefonen ringer kl 9.00 och jag ska jobba från 11.00-22.30 på min enda lediga dag i veckan. Har jobbar från 12.00-22.00 idag också och mina fötter gör ONT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0