Peppar schteeek.

Kan fortfarande inte komma över sommar feelingen.
Jag svävar på små lätta moln och det pirrar i magen varje
morron när jag vaknar - snälla låt det hålla i sig ett tag till.


Efter jobbet tog jag Peters fina cykel och begav mig hemåt. tycker det är roligt att folk i habo trodde att jag övade inför vätter rundan när jag alltid kommer cyklandes på den 
Undra om det är cykeln eller min trippade kropp som fick folket att undra ? haha
Jag somnade nästan direkt efter den efterlängtade duschen , var tvungen att ta en powernap för att inte
somna allt för tidigt. Jag och pappa skulle åka mc och sen ut och äta lite men det hela slutade
med bilen in till Jensens och en smaskig pepparstek.

Efter jensens gick jag för att träffa Lowisa och tjejerna , har inte träffat henne på ett tag
för den lille skiten har vart på kreta - inte ok !

Och nu sitter jag här igen i in pyjamas , ska sova strax för de nalkas jobb imorgon.




-Loo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0