Sommarn är här igen.

Har legat hela dagen och lapat sol på min altan och det  har vart helt underbart.
Hade hellre legat nere vid domsand men livet är inte alltid rättvist,
För att göra det bästa av situationen har jag haft på min favorit radio kanal på datorn
106.1 BLI long Island best new music. Även fast man inte bor kvar i USA så kan man ju ändå ta
 del av den nya musiken.

Ibland är det bara så skönt att vara själv och köra sitt eget race.
Göra vad man vill och bara ligga och drömma sig bort i solstolen.

Har inte skrivit här på väldigt länge , har inte hittat nån anledning att skriva nått om min deppiga vardag.
Men efter farmor och farfars eviga tjatande om att jag skriver för lite så får jag för deras skull börja skriva här igen.
Så , sommar 09 ge mig mycket roligt att skriva om nu..

Midsommar i husbilen :)


- Lo


Kommentarer
Postat av: Anonym

De va på tiden =)

2009-06-25 @ 12:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0