Valborg.

Valborg har alltid varit lyckad faktisst.
I år var den väl kanske inte riktigt som tidigare år , kankse för man blir äldre
och får göra allting , förr var det roligt när man satt på piren eller var på centrum
bara för att man inte fick , nu är det lite annorlunda.




Dagens ord:

För mig är livet ungen flackande låga- det är en lysande
fackla som jag har fått bära för ett ögonblick, och jag vill att den
ska brinna så intensivt som möjligt innan jag lämnar över
den till nästa generation
.

// Loo

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 19:32:52
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0